Osta lippu

Korvaukset

Oikeutesi poikkeustilanteissa

Lisätietoa korvauksista

Tutustu tarkemmin siihen, miten ja millä ehdoilla voit saada hyvityksen tai muuttaa matkaasi junan ollessa myöhässä yli 60 minuuttia tai meidän peruessa alkuperäisen matkasi. Löydät tältä sivulta myös tietoa siitä, mihin korvauksiin olet oikeutettu poikkeustilanteissa. Aloita valitsemalla tilanteeseesi sopiva korvauslomake alla olevasta valikosta.

Jos sinulla ei ole IBAN-muotoista tilinumeroa, ole meihin yhteydessä chatissa tai soittamalla asiakastukeemme.

Mistä voit hakea korvausta?

Vas­tuu­alu­eet

Junamatkustukseen liittyvät vastuualueet jakautuvat VR:n, HSL:n, Väyläviraston ja Fintrafficin kesken.

Anna palautetta HSL:lle

VR ja HSL vastaavat junista ja junien palveluista, kuulutuksista junassa ja lipunmyynnistä. HSL vastaa pääkaupunkiseudun sisäisestä junaliikenteestä.

Anna palautetta HSL:lle, Avataan uudessa välilehdessä

Anna palautetta Väylälle

Väylä vastaa rataverkosta, rataverkon kunnossapidosta ja laiturialueista.

Anna palautetta Väylälle, Avataan uudessa välilehdessä

Anna palautetta Fintrafficille

Fintraffic huolehtii laiturinäytöistä, kuulutuksista asemilla ja liikenteenohjauksesta.

Anna palautetta Fintrafficille, Avataan uudessa välilehdessä

Anna palautetta meille!

Mielipiteesi on meille tärkeä. Kerro, miten voimme tehdä junamatkastasi entistäkin sujuvamman. Näin autat meitä kehittämään toimintaamme ja parantamaan palveluitamme.

Käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja vastaamme sinulle, jos pyydät vastauksen yhteydenottoosi.
Anna palautetta

Ota yhteyttä asiakas­palveluun

Jäikö jokin mietityttämään?

Henkilökuntamme on aina apunasi junissa ja asemilla. Jos tarvitset apua ja neuvoja jo ennen matkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.

Ota yhteyttä