Osta lippu
Takaisin

Kir­jau­tu­mi­nen pal­ve­lui­him­me jatkossa säh­kö­pos­tio­soit­teel­la

Kirjautuminen palveluihimme muuttuu vuoden 2021 alussa. Muutoksen jälkeen et voi enää kirjautua Veturi-asiakasnumerolla.

Jos et ole vaihtanut tunnusta itse, vaihdamme sen puolestasi vuoden 2021 alkupuolella. Suosittelemme sinua vaihtamaan tunnuksen itse jo nyt. Se on helppo muistaa ja kirjautuminen onnistuu sujuvasti. Sama tunnus käy jatkossa sekä vr.fi:hin että VR Matkalla -sovellukseen. Jos käytät kirjautumiseen vielä Veturi-asiakasnumeroasi, toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään vanhaan verkkokauppaan tästä, Avataan uudessa välilehdessä.
  2. Valitse Omat tiedot -välilehti. Laita ruksi kohtaan "Haluan vaihtaa sähköpostiosoitteeni käyttäjätunnukseksi".
  3. Vahvista muutos ja tallenna.
  4. Sähköpostiosoitteesi toimii jatkossa tunnuksenasi, jolla kirjaudut palveluihimme.

Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa, soita asiakastukeemme puh. 0800 166 888

  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Numero on maksuton

Lisää ajankohtaista

Ajankohtaista

Mitä tarkoittaa ”ei saatavilla” -tekstillä merkitty junavuoro?

Vr.fi: tai VR Matkalla -sovellus voi tarjota junavuoroja, jotka on merkitty ”ei saatavilla” -tekstillä. Näihin vuoroihin ei pysty ostamaan lippua. Osa kyseisistä junavuoroista saattaa tulla myöhemmin myyntiin, jos kysyntä kasvaa riittävästi.

Ajankohtaista

Uudistamme matkustusluokkamme – saat raiteilta entistä yksilöllisempää palvelua 

Lisäpalvelulliset matkustusluokkamme tunnistaa jatkossa Ekstra-nimestä. Tutun Eko-perusmatkustusluokan rinnalle tulevat uudet matkustusluokat Ekstra Rauhallinen, Ekstra Rento ja Ekstra Plus, joiden lisäpalveluilla matkastaan voi räätälöidä juuri itselleen sopivan. Samalla Ekstra-luokkien lippujen hinnoittelu muuttuu dynaamiseksi ja aiemmin varaamalla paikan voi saada entistä edullisemmin. 

Ajankohtaista

Yhtenäistämme lipunmyynnin palvelumaksuja 3.3. lähtien

3.3. lähtien otamme käyttöön aiempaa yhtenäisemmän palvelumaksun lipunmyynnissä. Muutokset koskevat lipunmyyntiautomaattejamme, R-kioskeilla myytäviä lähiliikenteen lippuja sekä puhelinpalveluamme. Palautamme palvelumaksut myös lipunmyyntipisteille. Lipunmyyntipisteiden palvelumaksut poistettiin väliaikaisesti vuonna 2023 toteutetun järjestelmäpäivityksen myötä. Vr.fi:stä ja VR Matkalla -sovelluksesta ostettuihin lippuihin ei lisätä palvelumaksua.