Osta lippu
Takaisin

Kir­jau­tu­mi­nen pal­ve­lui­him­me jatkossa säh­kö­pos­tio­soit­teel­la

Kirjautuminen palveluihimme muuttuu vuoden 2021 alussa. Muutoksen jälkeen et voi enää kirjautua Veturi-asiakasnumerolla.

Jos et ole vaihtanut tunnusta itse, vaihdamme sen puolestasi vuoden 2021 alkupuolella. Suosittelemme sinua vaihtamaan tunnuksen itse jo nyt. Se on helppo muistaa ja kirjautuminen onnistuu sujuvasti. Sama tunnus käy jatkossa sekä vr.fi:hin että VR Matkalla -sovellukseen. Jos käytät kirjautumiseen vielä Veturi-asiakasnumeroasi, toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään vanhaan verkkokauppaan tästä, Avataan uudessa välilehdessä.
  2. Valitse Omat tiedot -välilehti. Laita ruksi kohtaan "Haluan vaihtaa sähköpostiosoitteeni käyttäjätunnukseksi".
  3. Vahvista muutos ja tallenna.
  4. Sähköpostiosoitteesi toimii jatkossa tunnuksenasi, jolla kirjaudut palveluihimme.

Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa, soita asiakastukeemme puh. 0800 166 888

  • Palvelemme ma-pe klo 5–22 ja la-su klo 7-22
  • Numero on maksuton

Lisää ajankohtaista

Ajankohtaista

Käyttökatkoja ja aikataulumuutoksia Ainolan asemalla pääsiäisenä sekä kesällä

Väyläviraston Helsinki-Riihimäki-radan kunnostushankkeen vuoksi Ainolan aseman käytössä on muutoksia sekä lyhyitä käyttökatkoja pääsiäisenä sekä kesän aikana. Ratahanke vaikuttaa myös Järvenpään ja Saunakallion asemien käyttöön.

Ajankohtaista

Talven yöjunat tulevat myyntiin 2.4.

Julkaisemme ke 2.4. klo 10 myyntiin yöjunavuorot ajalle 14.12.2025–28.3.2026. Julkaistava kausi pitää sisällään joulun, uudenvuodenpyhät sekä hiihtolomasesongin.

Ajankohtaista

Mitä tarkoittaa ”ei saatavilla” -tekstillä merkitty junavuoro?

Vr.fi: tai VR Matkalla -sovellus voi tarjota junavuoroja, jotka on merkitty ”ei saatavilla” -tekstillä. Näihin vuoroihin ei pysty ostamaan lippua. Osa kyseisistä junavuoroista saattaa tulla myöhemmin myyntiin, jos kysyntä kasvaa riittävästi.