Köp en biljett
Perks for registered users

Hjälp med in­logg­nings­pro­blem i VR Matkalla -appen

Har du problem att logga in?

Om du har problem med att logga in på VR Matkalla -appen, beror det oftast på ett fel i inställningarna. Kontrollera inställningarna för både Android och din standardwebbläsare. Nedan finns instruktioner för hur du kontrollerar dina inställningar.

Kontrollera dina allmänna Android-inställningar

Kontrollera inställningarna på din Android-telefon. Så här gör du för att göra det:

Inställningar -> Appar -> VR Matkalla -> Öppnar som standard -> Öppna länkar som stöds: klicka för att välja

Kontrollera inställningarna i din webbläsare

Du kommer alltid att logga in på VR Matkalla -appen via en webbläsare och det är därför viktigt att du kontrollerar inställningarna i din webbläsare. Klicka nedan för instruktioner för din webbläsare.

Våra andra tips

Om det inte hjälpte att kontrollera webbläsarens inställningar, prova ännu dessa lösningar.

  1. Rensa webbläsarens surfhistorik och cookies.
  2. Försök att logga in via en annan kanal. Om du redan har provat VR Matkalla-appen, försök att logga in på vr.fi. Om inloggningen på vr.fi inte fungerade, prova att logga in via VR Matkalla-appen.
  3. Skriv in din e-postadress och ditt lösenord manuellt – kopiera och klistra inte in dem. Vid kopiering och inklistring kan ett osynligt mellanslag råka följa med, vilket kan göra att inloggningen misslyckas.
  4. Klicka bara en gång på länken för att återställa lösenordet. Endast den senaste länken för lösenordsåterställning är aktiv och fungerar.
  5. Försök att byta lösenord i en annan webbläsare.

Har du fortfarande problem med att logga in?

Om du följer instruktionerna och fortfarande inte kan logga in i VR Matkalla, vänligen kontakta vår kundservice.

Kundservice